Vilkår

Under vilkår, finder du svar på alle dine spørgsmål vedrørende din Salecto webshop.
I menuen til venstre finder du alle vores generelle vilkår, som beskriver alt lige fra
Salectos service aftale til vilkår for brug af moduler i Salecto

Relevante spørgsmål og kan du også finde herunder.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er der inkluderet i mit månedlige abonnement?

Du modtager en licens til vores platform, som inkluderer hosting af webshoppen og adgang til vores Support og Customer Success Managers.

Læs mere om, hvad du betaler for her.

Kan jeg bruge ethvert Magento modul hos Salecto?

Nej, desværre. I Salecto differentierer vi mellem Salecto moduler, som er moduler vi selv har udviklet og som vi selv supporter og opdaterer. Derudover tilbyder vi Salecto Approved moduler, som er 3-parts moduler, hvor vi har en tillidsfuld relation til udvikleren, hvorfor vi også tilbyder opdatereringer og support til disse. Du finder oversigten over Salecto moduler og Salecto Approved moduler her: www.salecto.dk/moduler

Såfremt du skal bruge ukendte Magento 3-parts modul (Kræver min. Salecto Pro produkt), så kan du læse betingelserne for 3-parts moduler her og kontakte en Customer Succes Manager.

Hvad er et modul?

Et modul er en slags byggeklods til din webshop base. Moduler indeholder en funktionalitet, som din base udvides med, som fx kunne være en GLS fragtmodul eller PostNord fragtmodul. Du kan læse mere om moduler, og hvordan vi i Salecto håndterer moduler her.

Jeg har en fysisk butik med et kasseapparat, kan jeg få Salecto til at arbejde sammen med det?

Det er muligt at integrere dit kasseapparat med en Salecto shop via API. Dog stiller det krav til at din kasseleverandør kan integrere til vores API, da vi hverken hjælper eller supporterer med opsætning af integrationer. Du kan se listen af leverandører af kasseapparater, som vi integrerer til her: Salecto moduler
API er i øvrigt et tilkøbsmodul.

Kan jeg få lavet custom udvikling på min Salecto shop?

Ja, det kan tilbydes i vores Salecto Enterprise produkt. I Salecto Basic og Salecto Pro pakken tilbyder vi Design udvikling, som vedrører de fleste simple løsninger, som kan lade sig gøre i dit design. Læs mere om Design udvikling her.

Koster fejlrettelser penge eller er det evt. omfattet af support?

Fejl og mangler er gratis på vores platform. Dog oplever vi ofte, at kunder tager fejl på forskellen mellem en reel fejl og en uhensigtsmæssighed ift. deres ønsker. Et eksempel på en uhensigtsmæssighed der fx, at kunden synes, at en funktion på webshoppen virker anderledes end ønsket, hvorfor der ikke er tale om en fejl.
Teknisk Support,
Design udvikling eller Custom webudvikling koster vores standard timepris 400 DKK. Vores Onboarding, Support eller Customer Success Manager vil orientere dig, om der er tale om en fejl på platformen.

Hvis jeg opsiger min shop, hvor lang tid er jeg bundet og hvad får jeg med?

Du kan til hver en tid opsige dit abonnement med ønsket om at lukke eller flytte din webshop til en anden udbyder. Du er dog bundet i min. 12 måneder ad gangen, hvorfor du altid er forpligtet indtil din binding udløber. Du skal blot opsige din aftale senest 1 måned før udløbet af din binding. 

Læs mere om vores generelle forretningsbetingelser her.

Skal Allan ringe dig op?

Bliv ringet op af vores specialist og partner Allan. Han kan fortælle dig, hvordan Salecto kan hjælpe dig med at løse dine udfordringer.