Kraftfuld e-handelsløsning baseret på Magento

Salecto Serviceaftale (SLA)

Support

Vi tilbyder support på Salecto platformen via telefon og e-mail. Du kan forvente svar på e-mail indenfor 24 timer i hverdage. Support indebærer gængse spørgsmål/svar på og omkring platformen. Vi stiller derudover et Help Center til rådighed og løbende videoguides, som begge udvides kontinuerligt med mere indhold.

Overvågning

Vi overvåget hele Salecto platformen 24/7 året rundt. Vi har et automatiseret notifikationssystem, som sender bl.a. vores Udviklingsteam notifikationer såfremt platformen oplever uforudsete driftsforstyrrelser. Disse notifikationer kommer med interval af få minutter. Ved uforudsete driftsforstyrrelser påbegynder vores Udviklingsteam straks arbejdet omkring udredning og fejlsøgning. Vi vil til hver en tid prioritere ethvert uforudset driftsforstyrrelse og vil derfor hurtigst muligt afhjælpe problemet og tilsikre almindelig drift.

Driftsforstyrrelser

Der kan undtagelsesvis forekomme driftsforstyrrelser, fx i forbindelse med nødvendigt vedligehold. Forudsigelige driftsforstyrrelser varsles så vidt muligt forud enten via nyhedssektionen på vores webshop, driftsstatus eller via driftsstatus e-mail.

Sikkerhed

Sammen med vores Hostingpartner arbejder vi på at tilsikre et kontinuerligt højt og markedssvarende sikkerhed omkring vores servermiljø. Vi forsøger løbende at udvide sikkerhedsforanstaltningerne ligesom vi tilpasser os de krav, som markedet stiller til hosting af en webshop.

Opdateringer

Vi opdaterer løbende på Salecto platformen, som både gælder både funktionen på vores Salecto Base samt moduler. Vi opdaterer ligeledes løbende indstillinger på vores database setup samt vores servermiljø. Såfremt en opdatering påvirker driften, vil vi varsle herom jf. punktet omkring driftsforstyrrelser.

Backup

Vi foretager daglig backup af kunders webshop. Denne backup gemmes i op til 30 dage, hvorfor det er muligt at genskabe en komplet backup fra op til 30 dage siden d.d. Enhver support til at genskabe data eller køre en komplet backup faktureres til standard timepris for timeforbrug.

Information

Vi informerer løbende om opdateringer, nyheder og driftsforstyrrelser via nyhedssektionen på vores webshop, driftsstatus eller via driftsstatus e-mail.